Φίλοι του Τ.Μ.Θ.

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

ΑΡΧΗ | Επικαιρότητα | Καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις και ΝΟΗΣΙΣ

Καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις και ΝΟΗΣΙΣ

E-mail Εκτύπωση PDF

 

 

 

THESTIVAL TEAM  ΠΑΙΔΕΙΑ 20/05/19

 

Gamification, η ένταξη του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και το project Tinkering EU (science capital for all), είναι μερικές από τις εκπαιδευτικές καινοτόμες δράσεις που συμβαίνουν με σημείο συνάντησης το ΝΟΗΣΙΣ.

Το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου, στην πόλη Brno της Τσεχίας πραγματοποιήθηκε η δεύτερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Science Inspired.

Είκοσι εκπαιδευτικοί από τέσσερις χώρες (Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Ελλάδα) και 20 στελέχη από τα αντίστοιχα science centers (Experyment, VIDA, Agora, ΝΟΗΣΙΣ) συμμετείχαν και παρακολούθησαν πλήθος ομαδικών δραστηριοτήτων και εργαστηρίων που γίνονται στο πλαίσιο του έργου. Οι δράσεις αυτές χαρακτηρίζονται από την ένταξη του παιχνιδιού (gamification) ως εκπαιδευτική μέθοδο, καθώς και από τη χρήση εφαρμογών σύγχρονης τεχνολογίας, με στόχο να εμπνεύσουν και να παρακινήσουν παιδιά και εφήβους να ασχοληθούν με την επιστήμη και την τεχνολογία.

Στο τέλος της τριήμερης εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες οργανωμένοι σε ομάδες και χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες εφαρμογές (kinomaster), παρουσίασαν τα δικά τους εκπαιδευτικά βίντεο βασισμένα σε εκθέματα ή/ και θεματικές ενότητες του VIDA!.

Μετά την επιστροφή τους από την Τσεχία, τα μέλη της ελληνικής αποστολής, συναντήθηκαν στο ΝΟΗΣΙΣ, με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συμμετέχουν στο έργο, και αντάλλαξαν χρήσιμες πληροφορίες και συμπεράσματα από το δεύτερο αυτό εκπαιδευτικό ταξίδι.

 

Στις 14 Μαΐου έγινε το τρίτο project meeting του έργου Tinkering EU: science capital for all, πραγματοποιήθηκε στο ΝΟΗΣΙΣ στις 13 & 14 Μαΐου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, η ολοκλήρωση της υποβολής του interim report του έργου, οι μέχρι τώρα ενέργειες των εταίρων (εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, επισκέψεις των teacher ambassadors με τις τάξεις τους, αναζήτηση του social inclusion expert), καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν (observation & reflection tool).

Τα εργαλεία αυτά, στην τελική τους μορφή, η οποία διαμορφώθηκε με τις παρατηρήσεις / προτάσεις των teacher ambassadors, που τα χρησιμοποίησαν ήδη πιλοτικά, και των εταίρων στη διάρκεια της συνάντησης, θα επικοινωνηθούν στους εκπαιδευτικούς, για να προετοιμαστούν και να τα χρησιμοποιήσουν όταν επισκεφθούν με τις τάξεις το ΝΟΗΣΙΣ την επόμενη σχολική χρονιά.

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 05 Οκτώβριος 2019 08:48  

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

1967

Παράγονται κλώνοι σπονδυλωτών.

Μαθητικο Συνεδριο Πληροφορικης

ΤVSpot Τεχνικού Μουσείου